Brak wyników
BEZPŁATNE WYDARZENIE

Forum Pediatrii Praktycznej oraz Wydawnictwo Medyczne zapraszają na webinar:

Jak rozpoznać czynnościowe choroby przewodu pokarmowego?

Wykład poprowadzi:
Prof. dr hab. n. med. Piotr Albrecht Pediatra, gastroenterolog z ponad 45-letnim doświadczeniem.

Data: wtorek, godzina 19:30

wtorek
godz. 19:30
Wykład online
45 minut
Bezpłatny
udział

Choroby przewodu pokarmowego u dzieci, częstotliwość ich występowania są istotnym problemem w codziennej praktyce lekarza pediatry, na każdym etapie rozwoju dziecka, zarówno w wieku niemowlęcym, jak i w późniejszych etapach życia.

Przewlekłe bóle brzucha są dominującym objaw wielu schorzeń przewodu pokarmowego i stanowią częsty powód wizyt u pediatry.

Dlatego tak ważna jest analiza sygnałów ostrzegawczych wynikających z zaburzeń w pracy układu pokarmowego u rozwijającego się dziecka, ich trafna diagnoza i wdrożenie skutecznego leczenia. Podczas spotkania z ekspertem z dziedziny gastroenterologii dziecięcej zostaną przedstawione zróżnicowane patomechanizmy występowania bólu brzucha, a także narzędzia diagnostyczne i terapeutyczne, które wesprą codzienną pracę lekarza w zakresie rozpoznawania i leczenia czynnościowych chorób przewodu pokarmowego.

Zapisz się

Wykład poprowadzi:

Prof. dr hab. n. med. Piotr Albrecht

Redaktor polskiego wydania

Pediatra, gastroenterolog z ponad 45-letnim doświadczeniem. Jest specjalistą z pediatrii, gastroenterologii i gastroenterologii dziecięcej, m. in. w Klinice Gastroenterologii i Żywienia Dzieci WUM.

Autor ponad 197 publikacji. Popularyzator nauki i wiedzy: redaktor wielu książek i podręczników

Przez 16 lat współpracował z miesięcznikiem „Dziecko”. Autor rozdziału: „Pierwsza pomoc” w publikacji „Rower” oraz książek „Rodzice pytają, pediatra odpowiada”, „Jak żywić niemowlęta i małe dzieci”.

Redaktor prowadzący „Forum Pediatrii Praktycznej”. Członek Zarządu Głównego PTP, konsultant wojewódzki – gastroenterologia dziecięca.

Zaufaj naszej wiedzy i doświadczeniu!

Wydarzenie jest organizowane przez redakcję czasopisma Forum Pediatrii Praktycznej - dwumiesięcznik skierowany do lekarzy pediatrów – praktyków, którzy poszukują jasnych i praktycznych wskazówek oraz rozwiązań gotowych do zastosowania podczas pracy z pacjentami. Czasopismo ukazuje się nieprzerwanie od 2015 roku.

Ważne informacje
na temat wydarzenia:

• Rejestracja na transmisję jest całkowicie bezpłatna.
  • W dniu wydarzenia wyślemy do Ciebie link do transmisji lekcji. Pamiętaj, aby sprawdzić także folder SPAM.
  • Jeśli chcesz dostać przypomnienie SMSem – zostaw nam numer telefonu.
  • Transmisja potrwa ok. 60 minut i będzie w formie wykładu.

Do zobaczenia na wykładzie!

Zapisz się

Zapisz się:

Jeśli chcesz dostać powiadomienie SMSem, zostaw swój nr telefonu.

Po kliknięciu "Zapisz się" formularz może przetwarzać Twoje dane dłużej - prosimy o cierpliwość. Po zakończeniu procesu zostaniesz przeniesiony na stronę potwierdzającą zapis.