Brak wyników
BEZPŁATNE WYDARZENIE

Forum Pediatrii Praktycznej oraz Wydawnictwo Medyczne zapraszają na webinar:

Jak rozpoznać czynnościowe choroby przewodu pokarmowego?

Wykład prowadzony przez:
Prof. dr hab. n. med. Piotr Albrecht Pediatra, gastroenterolog z ponad 45-letnim doświadczeniem.

Data: wtorek, godzina 19:30

On-demand
(oglądaj kiedy chcesz)
Wykład online
60 minut
Bezpłatny
udział

Choroby przewodu pokarmowego u dzieci, częstotliwość ich występowania są istotnym problemem w codziennej praktyce lekarza pediatry, na każdym etapie rozwoju dziecka, zarówno w wieku niemowlęcym, jak i w późniejszych etapach życia.

Przewlekłe bóle brzucha są dominującym objaw wielu schorzeń przewodu pokarmowego i stanowią częsty powód wizyt u pediatry.

Dlatego tak ważna jest analiza sygnałów ostrzegawczych wynikających z zaburzeń w pracy układu pokarmowego u rozwijającego się dziecka, ich trafna diagnoza i wdrożenie skutecznego leczenia. Podczas spotkania z ekspertem z dziedziny gastroenterologii dziecięcej zostaną przedstawione zróżnicowane patomechanizmy występowania bólu brzucha, a także narzędzia diagnostyczne i terapeutyczne, które wesprą codzienną pracę lekarza w zakresie rozpoznawania i leczenia czynnościowych chorób przewodu pokarmowego.

Wykład poprowadzi:

Prof. dr hab. n. med. Piotr Albrecht

Redaktor polskiego wydania

Pediatra, gastroenterolog z ponad 45-letnim doświadczeniem. Jest specjalistą z pediatrii, gastroenterologii i gastroenterologii dziecięcej, m. in. w Klinice Gastroenterologii i Żywienia Dzieci WUM.

Autor ponad 197 publikacji. Popularyzator nauki i wiedzy: redaktor wielu książek i podręczników

Przez 16 lat współpracował z miesięcznikiem „Dziecko”. Autor rozdziału: „Pierwsza pomoc” w publikacji „Rower” oraz książek „Rodzice pytają, pediatra odpowiada”, „Jak żywić niemowlęta i małe dzieci”.

Redaktor prowadzący „Forum Pediatrii Praktycznej”. Członek Zarządu Głównego PTP, konsultant wojewódzki – gastroenterologia dziecięca.

Zaufaj naszej wiedzy i doświadczeniu!

Wydarzenie jest organizowane przez redakcję czasopisma Forum Pediatrii Praktycznej - dwumiesięcznik skierowany do lekarzy pediatrów – praktyków, którzy poszukują jasnych i praktycznych wskazówek oraz rozwiązań gotowych do zastosowania podczas pracy z pacjentami. Czasopismo ukazuje się nieprzerwanie od 2015 roku.

Ważne informacje
na temat wydarzenia:

• Dostęp do wydarzenia jest całkowicie bezpłatny
  • Link do wykładu otrzymasz w ciągu 5 minut od rejestracji
  • Całość potrwa ok. 60 minut

Do zobaczenia na wykładzie!

Uzyskaj dostęp:

Jeśli chcesz dostać powiadomienie SMSem, zostaw swój nr telefonu.

Po kliknięciu "Uzyskaj dostęp" formularz może przetwarzać Twoje dane dłużej - prosimy o cierpliwość. Po zakończeniu procesu zostaniesz przeniesiony na stronę potwierdzającą zapis.